Tankar under fem minuter

Jätteglad att vara hemma. Sentimental över att lämna Sörängen. Sjukt pepp på Ecuador! Men fett nervös! Fundersam. Förväntansfull. Förskräckt. Stressad över det praktiska. Stressad över språket. Nej vill inte vänta. Vill dit NU! Vill vara hemma lite till. Vara med mamma. Höstfika. Vill lägga pärlplattor med klassisarna. Vill prata spanska bara spanska hela tiden. Livrädd att ingen förstår mig. Shit vad ska jag packa? Kan en orm bita igenom goretex-skor? Allt kommer gå åt helvete! Skönt att sova i min egen säng med min tempurkudde. Kalldush fem månader? Salsa i fem månader! Exalterad. Vill rädda värden. Äh allt löser sig!

Anna


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej på er alla! Jag saknar er supermycket! Jag känner igen mig i dig Anna, har fortfarande inte hunnit köpa goretexskor. Anna du fick möjligtvis inte med dig min packlista...? Kramar till alla!!!

Sara P

2009-10-23 @ 16:25:39
Postat av: Hannes

Jag tror det är bäst om du inte får en packlista Sara. Så lite som möjligt vettu...;)

2009-10-24 @ 18:45:35
Postat av: Elisabet

Jag tror att alla känner igen sig i dina ord just nu Anna! Saknar er, puss på alla!

2009-10-24 @ 19:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0