Hemkomst

Nu är vi alla hemkomna. Efter en nästan två dygn lång resa kom jag och Fanny till Göteborg halv ett på natten till fredag. Vi blev mötta av våra föräldrar och det kändes både härligt och konstigt. Sen skildes vi snabbt åt och livet var helt plötsligt som det var för fyra månader sen. Ja, man känner sig absolut lite förvirrad nu, tror jag att vi alla kan säga. Bara en sån enkel sak som att slänga papret i toaletten känns helt omöjligt svårt att komma ihåg att man ska göra.
Hela poängen med detta inlägget var att jag tänkte lägga upp några bilder från Pedro Carbo, min praktikplats på kusten i Esmeraldas. Eftersom min kamera gick sönder så är det inte mina bilder jag lägger upp, utan fredskårsvolontären från USA, Stephen, som också bodde i min by och har varit lite som min "parkamrat" under min tid där.

Byns fotbollslag och jag under carnaval och fotbollstävlingar i Cojimies.



Båtresor, fisk och räkor. Trevlig vardag på kusten.





Här leder floden ut till havet under morgonen och kvällen.



Huvudgatan i byn.



Bron.



Affären efter branden jag skrev om i ett tidigare inlägg.

Tillsist vill jag tacka Stephen för bilderna igen, min by för min underbara praktik och Sandra för att hon varit en sån jättebra praktikantsamordnare! På tisdag är det dags för Nässjö och efterarbete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0