Mer lokalpress!

Hej alla goa och glada!
Nu är det verkligen snart dags. Galet! Jag paniksvettas och kubbar runt i lägenheten för att försöka hinna packa ner allt väsentligt inför imorgon. Kommer hela tiden på nya saker som jag hade glömt: "ADAPTERN!!VAR ÄR DEN??!!", typ... Men snart är allt nere och jag är SÅ taggad och glad! Om ett dygn står jag, Fanny, Hannah och Lotten på Kastrup och hoppas att vädret är med oss så att vi får lyfta. Håll tummarna! Elinor har redan åkt, och vi tänker på henne!
Inför resan har jag varit med i Radio Blekinge, om ni vill lyssna så gör det här:
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=105&artikel=4250377
De har även skrivit en kort artikel om mig i BLT (Blekinge Läns Tidning). Den kan ni kolla in här, om ni vill:
http://www.blt.se/nyheter/karlshamn/kerstin-jobbar-for-global-rattvisa(2220208).gm
Hoppas allt är underbart!
Från oss alla, till er alla - en riktigt GOD JUL!
//Kerstin

Kommentarer
Postat av: Mats

Överstyvt att hinna med såväl radio blekinge som

BLT!

Bra jobbat och lycka till med packningen!

2010-12-20 @ 23:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0