Tillbaka!

Efter 8 månader hemma i Sverige kom jag äntligen tillbaka!
Blev lite sentimental av att stå på ecuadoriansk mark igen. Sist jag lämnade Quito var jag ensam och ledsen över att lämna alla fina människor och framför allt "mina barn" i byn där jag arbetade som volontär.
Men nu är jag här igen tillsammans med goa vänner- och det är underbart!
Dagarna är fyllda med välbehövlig spansk grammatik, nya upptäckter av huvudstaden, god mat och möten med intressanta personer som brinner för det dom gör. Tidigare var jag ensam "gringa" här i Ecuador, men nu är vi ett gäng galna och konstiga svenskar som håller ihop och det känns lättare och mycket roligare!
/Sandra Rydberg

Kommentarer
Postat av: sara rydberg

Hej Sandra! Kul att få ta del utav era upplevelser i ecuador. Ni ser ut att vara ett glatt gäng.(och är de andra hälften så pigga som dig...:) Verkar som om ni har det bra, sköt om dig. Kram faster Sara

2009-11-04 @ 13:10:20
URL: http://mittecuador.blogg.se/
Postat av: Mats

Gachònes de gringas y gringos ganando gringolandia

2009-11-04 @ 16:18:05
Postat av: Uski

glöm inte att ni har en galen tysk med er också. En riktigt galen tysk!

2009-11-06 @ 18:32:02
URL: http://uski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0